Co očekávám od vztahu ?

Než začnu výzvu absolvují zítra pro nedočkavce nebo nevěřící Tomáše.😉

Tak a můžeme začít

Celkově sem byl obviněn že hledám samoživitelky že se spoléham na jejích zoufalost . A předpoklad že žena potřebuje živitele rodiny.

S tim rozhodně nesouhlasím.

Dítě mi ve vztahů nevadí. A nevím je si můj předpoklad. Že samoživitelka by měla být odpovědnějši méně náročná odpovídá realitě.
A názor že hledám maminku je taky nepřesný.

Nechci moc myslím nebo ano sám nevím?

Co bych od partnerky očekával neni věrnost . V podstatě nároky mam téměř nulové ale zároveň vysoké. Záleží jak to kdo bere.

Rád bych měl někoho. Komu bych mohl složit hlavu do klína a třeba i brečet . Kdo by mě uťešil a podpořil svojí reálnou přítomnosti.

Myslím to tak zle ?

Vím že jsem to s tím majetkem atd přehnal. Ale všem je to špatně že prostě jsem ochotný někoho dát před sebe .
Copak to není láska?

Ženským opravdu nerozumím.
Nějaké tipy ohledně žen ?

A nějaké tipy ohledně zítřku ?

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
16 Comments
Ecency