Sliby se mají plnit nejen o vánocích... Promises are to be fulfilled not only at Christmas ...

Jsem veskrze asi zvláštní člověk. Alespoň můj dojem. Možná se to jenom projevují věkem nabyté zkušenosti a moudra získané životními zkouškami. A určitě to nebyli lacině nabyté zkušenosti. Třeba ,příčí se mě lhát . Moje nejhorší stádium lhaní je to , že se k dané situaci vůbec nebudu radši vyjadřovat. Což kdo zjistí , tak toho krásně využije 😅 Takže já vlastně nikdy v životě nenajdu uplatnění ve vysoké politice 🤣.Taky se snažím být za každou možnou cenu dochvilný. Domluvíme se na desátou hodinu , tak já tam budu za deset , pět minut desátá. A je jedno na jakou je to vzdálenost. A dost mě se.... vadí , když ten druhý to tak nemá...😏
No , a další věc je plnění slibů. Já vím , říká se : slibem nezarmoutíš , .... nikdo ti nemůže tolik dát , jako já Ti můžu slíbit ... atd. Já vím , třeba v politice se hlavně jenom slibuje ( další důvod , proč nemůžu být politik ). Politik není od toho aby plnil své předvolební sliby , ale aby vymyslel takové věci , na které mu voliči ještě skočí.
No a teď se vlastně dostávám k tomu co jsem slíbil já. Psal mě @bucipuci k mé fotce , že je to jako z pekla. Já jsem přesvědčený , že to co se nám tady teď děje kolem domu k tomu nemá taky moc daleko 😂.Takže mu posílám slíbené foto 😄. Bahno kam se podíváš , kolem domu vykopaná díra takže ani nezaparkuješ a ještě navíc firma , která má tohle na svědomí má přímo naproti mému domu parkoviště veškerých svých strojů i s překladištěm všeho materiálu , který se tady používá. Takže dostat se domů je docela peklo...😁

I'm probably a strange person. At least my impression. Maybe it's just manifested by age-old experience and wisdom gained through life trials. And it certainly wasn't cheap experience. Maybe, I don't want to lie. My worst stage of lying is that I would rather not comment on the situation at all. Which who finds out will use it beautifully 😅 So I will never actually find a job in high politics in my life 🤣 I also try to be punctual at all possible costs. We'll make an appointment for ten o'clock, so I'll be there in ten or five minutes. And it doesn't matter what the distance is. And I'm pretty bothered .... it doesn't matter if the other one doesn't ... ...
Well, the next thing is to keep promises. I know, it is said: you do not grieve with a promise, .... no one can give you as much as I can promise you ... etc. I know, for example, in politics it is just promised (another reason why I can't be a politician). A politician is not meant to keep his election promises, but to come up with things that voters will still jump at.
And now I'm actually getting to what I promised. @Bucipuci wrote me on my photo that it's like hell. I am convinced that what is happening around the house here now is not far from that 😂. So I am sending him the promised photo 😄. Mud everywhere you look, a hole dug around the house so you don't even park, and even moreover, the company that is responsible for this has a parking lot of all its machines directly opposite my house and with a transhipment point for all the material used here. So getting home is pretty hell ... 😁

20201119_1623491.jpg

20201119_1624241.jpg

20201119_1624421.jpg

20201119_1625041.jpg

20201119_1625101.jpg

20201113_1128241.jpg
A něco pro potěchu očí. Nechal jsem ho tam pro okrasu lesa...And something for the pleasure of the eyes. I left him there to decorate the forest ...

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
9 Comments
Ecency