Dnes to bylo výživný....Today it was nutritious ....

Vlastně by se dalo napsat záživný a nejlépe zažívací 😄.
Vzhledem k tomu , že mám doma zdravotnický personál v osobě své lepší polovičky , tak mám veškeré zdravotní aktivity z první ruky. Ne , že by se situace jako je rýmička , bolení hlavy , teploty 39* , řezné rány, zlomeniny a pod. řešily nějak přehnaně. To určitě ne. To se spíš dočkáme nějaké té náplasti , prášku na bolení a nebo vřelého slova......Ty jsi ale.... co jsi zase dělal??? 😁 Takže Hypochondrií doma určitě netrpíme a dokážeme se z toho nějak vylízat.
Horší už je to u těch pravidelných vyšetřeních. To slýchávám...podívej se do občanky a mazej...😂 A to se stává , že mě prostě zazvoní telefon a na druhé straně mě nějaká zdravotní sestra oznámí , že se mám dostavit , že jsem objednaný na to a to vyšetření..😂 . No co už , něco pravdy na tom je.
No a na dnes jsem měl objednanou pro mě lahůdku největší...gastro sono. Já , který si po záživnějším večeru nemůžu ráno ani pořádně vyčistit zuby !!!! Jak by řekl můj nejmenovaný kamarád ( on se určitě pozná ) " nejsem žádná rozkuřovačka".
Tak na tohle jsem dnes šel. Už jsem na tom byl třikrát a nemyslím si , že bych si na to sebemíň zvykl. Moje žena naštěstí ví , jaký jsem tvrdý a neohrožený motorkář , a tak mi domluvila tento zákrok v plném delíriu 😁
Jinak kdo neměl tu čest tak jen lehce zkopíruji "

Co to je a průběh vyšetření
Gastroskopie je vyšetření tenkým ohebným přístrojem. Přístroj se zavádí ústy po nasazení pevného kroužku, který pacient v průběhu vyšetření drží mezi zuby. Při vyšetření leží pacient na levém boku. Přístrojem prohlížíme jícen, žaludek a začátek tenkého střeva".

Já už při nasazování toho pevného kroužku vždy pokoušu personál..😂
Ale dnes super. Na začátku jsem pobavil všechen ženský personál , když jsem jim vysvětloval co bude , ti mě zase chtěli směnit moje tričko za tišící prostředky a ukazovali mě hmaty , které na mě použijí 😂 když se budu bránit a pod.
Potom byl ten kroužek ( tentokrát jsem nikoho nekousl , když už byla taková sranda ) , jedna injekce navíc a... už ? neee , už ?? , nee , a teď ???....... haló , vstávejte...
Nepamatuji si ze zákroku vůbec nic...
Pamatovat si mě tam asi chvilku budou , protože jak jsem dostal tu dávku , tak jsem potom ani nechtěl odejít a chtěl jsem tam s nimi zůstat...😀
Nicméně dávka to byla asi dobrá , protože moje nejstarší dcera mě odvezla domů , uložila mě bez mých protestů do postele a já z ní vylezl kolem 17.00 hod.( na vyšetření jsem byl v 9.15).
Fotku jsem vážně nestihl udělat ani jednu , tak alespoň ilustrační , kde jsem strávil zbytek dne.
Tak všem přeji pěkný den , večer a hodně zdraví...😃

In fact, one could write a nutritious and best digestive 😄.
Since I have medical staff at home in the person of my better half, I have all the medical activities first hand. Not that situations such as colds, headaches, temperatures 39 *, cuts, fractures, etc. they dealt with it in an exaggerated way. Definitely not. We'll rather see some of that patch, painkiller or a warm word ...... But you .... what did you do again ??? 😁 So we certainly don't suffer from Hypochondria at home and we can somehow lick ourselves out of it.
It's worse with those regular checkups. I hear that ... look at the ID card and delete ... 😂 And it happens that my phone just rings and on the other hand, a nurse informs me that I should show up that I'm ordered for this and that examination. 😂. Well, there's some truth to that.
Well, for today I had ordered the biggest delicacy for me ... gastro sono. Me, who can't even brush my teeth properly in the morning after a lively evening !!!! As my unnamed friend (he must know) would say, "I'm not a smoker."
So this is what I went to today. I've been to it three times and I don't think I'll get used to it. Fortunately, my wife knows how tough and fearless a biker I am, so she arranged this procedure for me in full delirium 😁
Otherwise, who did not have the honor, I will just easily copy "

What is it and the course of the examination
Gastroscopy is an examination with a thin flexible device. The device is inserted orally after the insertion of a fixed ring, which the patient holds between the teeth during the examination. During the examination, the patient lies on his left side. The device examines the esophagus, stomach and the beginning of the small intestine ".

I always try the staff when putting on the fixed ring..😂
But great today. At the beginning, I amused all the female staff, when I explained to them what would happen, they wanted to exchange my T-shirt for sedatives and showed me the touches they would use on me 😂 when I was defending myself and so on.
Then there was the ring (this time I didn't bite anyone when it was so funny), one extra injection and ... already? no, already ?? , no, and now ??? ....... hello, get up ...
I don't remember anything from the procedure at all ...
They will probably remember me there for a while, because when I got the dose, then I didn't even want to leave and I wanted to stay there with them ... 😀
However, the dose was probably good, because my oldest daughter took me home, put me to bed without my protests, and I got out of it around 5:00 pm (I was at the examination at 9.15 am).
I really didn't have time to take a photo, at least for an illustration, where I spent the rest of the day.
So I wish you all a nice day, evening and good health ... 😃

20201124_2118071.jpg

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
4 Comments
Ecency