Antistresový nákup v Konzumu

Na základě článku od @godfish bych se s vámi ráda podělila o můj zážitek z jednoho nákupního centra.

To jsem tak byla v létě na týden na prázdninách u tatínka svého přítele na vesnici, která má 500 obyvatel - vlastně 544, jak jsem byla upozorněna. A jednou ráno jsem se rozhodla dojít do místního Konzumu na legendární rohlíky posypané mákem, které samozřejmě nikde jinde na světě nemají tak dobré. Oni je hlavně neměli ani předchozí ráno, kdy jsme si na ně dělali zálusk, protože přítel na nákup vyrazil celých 15 minut po otevíračce a prostě už bylo vyprodáno.

A tak jsem tentokrát šla zkusit štěstí já. Vyšla jsem ještě skoro v pyžamu do asi 100 metrů vzdáleného obchodu. Nevěděla jsem přesně kam, ale že prej to určitě najdu. Po asi dvou minutách chůze na mě už zdálky zářila cedule "Konzum" se šipkou ukazující na obchod stojící naproti.

Přivítala mě tabule s nápisem "Květák 19 Kč". Vešla jsem dovnitř, vzala jeden z drátěných košíků a šla obkouknout místní sortiment. Měla jsem štěstí, rohlíky měli, vzala jsem pro jistotu všech 12, když jsou tak super. 😃 A zase mají vyprodáno! U salámů mě přivítala extra milá paní prodavačka, která mi do tašky nabalila vše, co jsem potřebovala.

Až na ty super spešl rohlíky tam neměli pro mě nic neobvyklého, nekonaly se ani žvýkačky Pedro ani mléčná lízátka s krávou, bohužel. Každopádně jsem odcházela s úsměvem od ucha k uchu, skvělou náladou a pohodou v duši.

Doma mě pantáta přivítal slovy: "Příště půjdu s tebou, ať ví, ke komu patříš a mají si o čem celý den povídat." 😀

A od té doby patří návštěva místního Konzumu k mým oblíbeným aktivitám tady (když mají zrovna otevřeno).

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
13 Comments
Ecency