Why will I prefer snails? / Proč budu dávat nadále přednost šnekům?

20210801_113635.jpg
The answer to the question in the title is simple. Snails are slow ... Well, I won't just take pictures of snails ... Maybe we can also sloths ...

I'm not a photographer. I take photos occasionally. On mobile. What I like. I like nature, architecture ...

I thought for a while that I would get better photographic equipment. But not. My eyes are to blame. I need two glasses. At a distance and at close range.

So I'll see a bird, a butterfly, they'll start preparing the apparatus ... And I'll keep shuffling my glasses. This is not a pleasure, this is torture!
20210718_115651.jpg
This is what a mobile photo looks like, enlarged on a computer.
20210718_121156.jpg
And this is a photo where I set the maximum magnification directly on my mobile. So I don't know what's worse ...

kraki-a.png

Proč budu dávat přednost šnekům?
Odpověď na otázku z názvu je jednoduchá. Hlemýždi jsou pomalí... No tak nebudu fotit jen šneky... Třeba taky plže a lenochody...

Nejsem fotograf. Fotografuji příležitostně. Na mobil. Co se mi líbí. Mám rád přírodu, architekturu... Chvíli jsem přemýšlel, že si pořídím lepší fotografické vybavení. Ale ne.

Na vině jsou moje oči. Potřebuju dvoje brýle. Na dálku a na blízko. Takže uvidím ptáka, motýla, začnu si připravovat zařízení... A pořád budu přehazovat brýle. To není zážitek, to je tortura!

Předvádím dvě fotografie motýlů. V obou případech jsem se k nim dostal asi na metr a půl. Mávaly křídly, potvory! V prvním případě jsem fotku zvětšil při úpravách na PC. Ve druhém jsem si dal maximální zvětšení už na mobilu... A jak jsem se za ním honil, tak se mi třásla ruka. Nevím, která fotografie je horší. Ale dosti naříkání.

A na závěr k plagiátorství... Za pár hodin, bez uzardění, vykradu sám sebe. S jiným názvem a bez českého překladu mrsknu články na Steemit a Blurt...

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency