Splinterlands. Ne poprvé, ne naposled.

obrazek.png
Dostávám se v té hře postupně do fáze, kdy začínám tušit, na co bych se tak mohl zeptat. Tudíž druhý oddíl bude zasvěcen několika stupidně nejapným otázkám, na které bych byl rád, kdyby mi někdo odpověděl. Já vím, že je k tomu kanál na Discordu... Ale já tam nechodím pravidelně, tak stotéž předpokládám o druhých a si myslím, že tady mám větší šanci...

I.Rekapitulace. Před necelým týdnem jsem založil účet na Splinterlands. A k němu jsem vytvořil na Hive synovi účet @kraki . Sám jsem si vytvořil Splinterlandský účet včera... Syn má 100 DEC a nějaké SPS, jednu bežnou kartičku za 0.26 USD a jeden lektvar. Já mám 20 DEC, 0.005 SPS a nic k tomu. Synův účet vítezí asi ve třetině bitev (na začátku jsme se na něm oba učili). Já mám vítězství asi polovinu.

II.Otázky.
1.Kartičky se kupují za DEC, nebo za SPS, nebo za co? Našel jsem si na Hive-engine, že se 1 DEC prodává asi za 0,006 hive. Zhruba jako blurt...
2.S kým vlastně bojuju? Když spustím v oddílu "RANKED" bitvu, zobrazí se mi soupeř. Ta jména nevypadají stvořená počítačem. Když vyhraju, připíšou se mi body do ratingu v ligách (zpravidla 20, po dvou vítězstvích 40, dál jsem se nedostal...) a jemu se odepíšou. A naopak. Hraje tedy můj účet sám, když nejsem na PC? Ale body mu nepřibývají ani neubývají... Jak to je?
obrazek.png
3.Dostávám také nějakou airdropovou odměnu v SPS. Řádově 0.003 za den. Zřejmě to roste. S množstvím vybojovaných bitev? S počtem vítězství? S množstvím DEC? Nevím. Ptám se? A když dám claim třeba v hive, tak se mi to denní množství někam přemiklíkuje. Tomu vůbec nerozumím...
obrazek.png
4.Jak pozdnám, co proti mně nasadí soupeř? Na obrázku výš je "Recently played Teams" jsou nějaké bojové sestavy. Ale je jich tam pět. Kterou na mě vytahne?

Časem bych asi na všechno přišel sám metoudou pokus-omyl. Ale ptát se je o hodně snažší...

III. Strategie. Vypadá to, že kdo umí a připlatí si, vyhraje. Kdo není ochoten investovat dokud to neumí, paběrkuje. To jsem já. Potácím se v bronz III. (Syn též.) Doufám, že jednou otevřu chestku, ze které na mě vyskočí skvělá karta... Mám jednu šanci denně a pět za 14 dnů. Snad se něco dozvím od Vás, snad na něco přijdu sám...

Pomalým tempem postupuji on the Moon. Na Steemu jsem také začínal s 25 půjčenými steemy. A co toho dneska mám... Mohlo to jít lépe, mohlo to jít rychleji. Ale tak nějak po svém jsem to také dal.

Mimochodem. Synův účet mě stál asi 17 steemů, můj 14 steemů. Byly doby, kdy steem byl za 10 centů a hive k tomu nebyl. To bych platil za každý účet 100 steemů. Takže svým způsobem to, že jsem počkal, byl zisk. Ale ušel mi zřejmě jiný, podstatnější.

Mimochodem podruhé. Kdyptoměny klesají. Hive neklesá. I když nestoupá vůči fiatům, stoupá vůči BTC. Tudíž vlastně bohatneme...

Jen tak dál. Výš a lépe. Tak nevím... Buďte tříska?! Splinter je tříska. Země třísek? Ach. Ta moje angličtina...

kraki-a.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
15 Comments
Ecency