Rodinný výlet


Tak jsem si udělal výlet za hranice svých všedních dnů... Až do Jičína! Nejenom výlet, já tam přespával tři noci v jakémsi apartmánu (navíc s číslem orientačním 42, modří vědí...) A s rodinou. Prázdniny...

To je vlastně to, co chci praktikovat na penzi. Jezdit po vlastech českých (moravských, slezských) a psát o tom. Jenomže jednodenně a bez rodiny! Přičemž bych byl rád, aby mi Hive zaplatil cestování...

Takže se teď pokusím, když mám prázdniny a víc času, cvičně, psát článek denně. Kromě actifitích hlášení, ovšem.

Budu psát jen česky. Protože jsem líný se učit pořádně anglicky. Nějaký hlas mimo českou komunitu zkusím přilákat fotografiemi... (Tou dnešní né, to jen tak blbnu...)

Komerčně bylo daleko zajímavější zvěřejňovat jen fotografie s popisky... Ale to by mě zase vůbec nebavilo.

Nechci psát jen historii, a už vůbec ne suchou. Zkusím psát o tom zajímavějším, co se obecně až tak neví... A podstrkovat sem tam nějakou tu, někdy i vlastní, myšlenku.

Tak uvidím, jestli se dílo podaří... (A budu trochu prudit @kraki -ho , ať si vydělá aspoň na příjezdovou cestu k vile, co mu jednou budu muset koupit...)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
13 Comments
Ecency