Pesimistovy trable a jiné. Článeček v němž prosím o určitou formu informační pomoci...

Také znáte ten zvláštní, nepříjemný pocit kolem žaludku? Že věci nejdou, jak mají. Kryptoměny stoupají, hive stoupá. Můj účet na Hive bobtná, můj účet na Binance bobtná...

To není normální, to není samosebou. Není to nějaké spiknutí, proti nám, pesimistům? Katastrofa se blíží! Co s tím můžu dělat? Nic. Aspoň, že tak. Moje bezmoc, to je normální...

No vlastně, nejde všechno, jak bych chtěl. Ukecával jsem souseda, aby se přidal. Nepovedlo se. Prý je registrace na Hive jak manuál ke startu Boeingu... Uf, ještě to kdyby se povedlo, tak snad přestanu hrůzou spát!

Ale já neskládám ruce v klín. Já se stále snažím. To, že se mi to nikdy nepovedlo, není důvod, abych snahy zanechal. A vymyslel jsem následující.

Já potřebuju případného každého dalšího zájemce v ten první okamžik zájmu drapnout pod křídlo, posadit za kus výpočetní techniky a ten účet s ním prostě založit... Zkrátka se chovat jako všichni, kdo Vám vnucují nějakou zbytnou službu...

Mám představu, že založím dílem cvičný, dílem skutečný účet synovi. On je taky dost na prachy... A na tom účtu se naučím zakládat účty. A budu na tom účtu taky experimentovat. Přiznávám, že mě ne zrovna elegantně napadlo i to, že já jsem u LeoFinance zabanovaný a můj syn nebude...

Tudíž dvě věci. S jednou mi někdo můžete pomoci, budete-li chtít. Založit účet. Jistě, už se tady o tom psalo hodněkrát... Ale kromě toho, že jsem tlustý pesimista jsem také bordelář...

Mám představu, že bych ten účet mohl nějak stvořit na základě čehosi, co se mi někde nasbíralo. Přeci jen, nejsem množstvím HivePower už úplně malé mušátko a nejsem tu krátce. Můžete mi někdo napsat, nebo dát odkaz na text, jak se to dělá? Upozorňuji předem, že pak ale pravděpodobně budete čelit mým tydýtským dotazům...

Pak už jen, co bude syn, s mou určitou dopomocí a pod kuratelou, psát. K mé hrůze začal před pár měsíci sbírat minerály. (Má sbírat mince nebo známky, tomu rozumím, tam mu můžu radit. Ale co já vím o minerálech?)

Zatím hledáme minerály na burzách a v prodejnách. Což je vzhledem ke covidovým omezením docela poblém. Ale přijde den, vyrazíme do terénu. Teda mně se moc nechce. Já už nevidím ani na houby, když je sbírám. A to vím, jak ty mnou sbírané mají vypadat. Najít minerál... To neumím.

Moje předobrá choť má představu, že vyrazíme na nějaké, libovolné, pole a ty diamanty, smaragdy, ametysty a vltavíny, nejlépe vše už vybroušené, tam prostě nasbíráme. Obávám se, že tak snadná ta věc nebude...

P1130250.JPG

Ale dávám sem zatím nejzajímavější a nejcennější synův sbírkový kus. Je to citrín. Původem z Jižní Ameriky. Sám prodejce nevěděl, odkud přesně je. Ten mě stál 900,- Kč. Synovy 10.narozeniny. A uvědomuji si zpětně, že bych měl příště fotit vedle krabičky sirek. Kvůli měřítku. On je to totiž kus jak kráva... 140 x 80 mm, v nejširších místech. To bílé pod tím a v tom, taky krystaly, to je obyčejný kalcit.

Takže ukazovat kameny. Pak je syn pyšný na zlaté mince, keré ode mě dostal. Za každý vypadlý první zub. Kus za kus. Vyprávím mu o nich. Co se za ně dalo koupit, za jak dlouho jste si takovou vydělali... a tak.

No a občas trochu výtvarničíme, jezdíme na kolech, syn paří gamesy a čumí na videa... Co taky se dá v lockdownu dělat, že. Já myslím, že by to šlo, aby sem čas od času něco dal. Ale je to třeťák. Umí ž,š,č,ř,c,j,ď,ť,ň,h,ch,k,r,d,t,n,b,f,l,m,p,s,v,z. O koncovkách podstatných a přídavných jmen jakož i o shodě podmětu s přísudkem nemá ánung...

Takže prosím, jak mu nejeefektivněji otevřít účet? Čas nehraje roli. Základním vkladem ho samozřejmě opatřím já...

kraki-a.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
12 Comments
Ecency