Musíme (můžeme) si pomáhat...

Život je velmi zajímavá a zábavná činnost. Zašel jsem s problémem za praktikem, ten mě poslal k ortopedovi, ten mě poslal k neurologovi a ten mě poslal do prdele, že má na mě čas až 20.června. (Taky mě mohl poslat k patologovi, aby to bylo stylové...)

Nicméně lidské tělo má samo regenerační schopnosti. Už mám jenom bolesti, nikoliv nesnesitelné bolesti. Takže se cítím výrazně lépe. V noci už dokážu naspat i sedm hodin místo dosavadních čtyř. Tudíž v noci nevysedávám u PC a nepíšu články tak pravidelně jako minulý týden.

Tolik úvodem, abych sám sobě obhájil, že co jsem chtěl napsat včera, píšu až dnes. Jinak moje obvyklá prokrastinace...

Obecně, kam se na Hive hrabou faucety! Jo, stojí to trochu úsilí.

Trocha úsilí za 30 USD týdně. Neříkám, že počítám vždycky dobře... (Vložený graf přidává článku na vědeckosti.)

Každý můj hlas teď váží 20 centů. Denně jich můžu dát 20. Uvědomuju si, jakou sílu má tag #cesky ... Kdo tu je déle, jistě to vidí taky. Kouzlo spočívá v tom, že je nás něco kolem dvaceti. Hlasy si dáváme převážně mezi sebou.

Postupně tady bohatneme. Tím se zvyšuje hodnota našich hlasů. Čím bohatší jednotlivec, tím bohatší hlasovací síla tagu. Za dvacet let... Tady už nebudu.

Jak si přijít k větší HP? Každý se snaží sám za sebe, ale současně by pro něj mělo být výhodné, aby se snažil i za (pro) celou skupinu. Nemusíme, ale měli bychom si pomáhat...Takové mírně kolektivistické uvažování.

Například Ecency. Kdo publikujeme na téhle platformě, dostáváme body. Za článek 15. Za každou konverzaci snižující se množství bodů - 5 a 4,666 a 4.333 a 4.000 a 3.666 ... Za prvních 8 konverzací 30 bodů. A něco za jiné úkony. Každé tři dny mám 150 bodů, které můžu vyměnit za dolarový hlas. Proč ne? Pojďme si povídat... Kdo tady všichni používáme platformu Ecency?

Leofinance. To tady propaguje @shebe . A myslím, že s malým ohlasem. Mě osobně se netýká, mě Leoš kdysi zabanoval. Ale @kraki lehce experimentuje. A moc tomu nerozumí. I když to něco nepatrně sype. Jistě by mohlo víc. Kdo z Vás tady rozumí fungování Threats pod Leofinance a používá je? K čem jsou tokeny gosh?

@petrvl má teď svých starostí dost. Ale má v hlavě český token. Pokud bychom na tom zbohatli... Asi bychom ho všichni podpořili.

Jedou tu liketu, pinmapple ... Na obojí jsem se podíval, obojí jsem shledal pro sebe příliš obtížným... Zkrátka mi nesedí. Ale někteří do toho asi nastoupili, rozumějí tomu. A byli by jistě schopni objasňovat na Discordu.

Celkem se neujala kočičí iniciativa, kterou objevil taky @petrvl . Ono je to opravdu jen pár šupů. Ale proč ne... No, jsem v tom já, @kraki a @petrvl .

A co tu je ještě? @bucipuci kdysi psal článečky o tom, co je na Hive nového. Ale jeden člověk to nemůže obsáhnout. Ale je nás něco pod dvacet. Dohromady uděláme moc. (Abych vykradl pana Wericha.)

Vznikla nám tu určitá nepsaná skoropravidla. Nepsat úplně bezobsažné články, nefotit úplně banální fotky. Na #cesky každý jeden článek denně, mimo zcela výjimečné případy. Plus maximálně jeden další článek mimo #cesky. (Abychom si šetřili hlasovací sílu robota @cesky a hlasovací sílu nás všech, protože máme často nastavené automatické hlasování.)

Není překvapením, že občas tu mezi námi dochází k drobným třenicím. Je překvapením, že jich je tak málo. Nevím, co by s námi udělal příliv nových členů. Ale na základě zkušenosti to vypadá, že zatím nehrozí.

My se pyšníme na presidentské standartě heslem Pravda vítězí. Staré Rakousko zobrazovalo na státním znaku heslo Viribus Unitis (Spojenými silami).

Existuje jistě mnoho možností, jak na Hive vydělávat. A nikdo z nás, jednotlivců, nemůže obsáhnout všechny. Sdílejme, učme druhé. Ku prospěchu českého rybníčku, ku prospěchu každého jednotlivce. Protože co je dobré pro kolaloku, to je dobré i pro zákon! (Jsem líný tu hlášku z Limonádového Joea transponovat na Hive.)

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
51 Comments
Ecency