Kryptoměnový Pell-Mell

No, jsem tu už nějaký pátek. Od července 2017. Myslím tím v kryptoměnách i na Steemitu, co je z něj dneska Hive. A délka mého působení tady neznamená samozřejmě vůbec nic.

I když nevlastním televizi, přeci se občas na Youtube na něco podívám. A viděl jsem i pár dílů pořadu "Vteřiny před katastrovou". Nebo se to jmenvalo jinak. Nevím. Už je to let...

Ve Švýcarsku havarovalo jakési dopravní letadlo. Vyšetřovalo se. Kapitán byl zkušený. Létal dvacet let... Dokonce působil i jako instruktor... Tak to musí být nějaká technická závada. Nebo meteorologický vliv.

Až když všechno vyloučili, podívali se vyšetřovatelé do služebních záznamů toho kapitána. A on dvacet let lítal blbě! Nevyhodili ho jen proto, že za něj neměli náhradu, pilotů bylo tehdy málo. Odklidili ho na nějakou dobu na místo instruktora, ale pro naprostou nezpůsobilost k výkonu tohohle místa se zase vrátil k létání... Jasně, že to letadlo rozbil svou hloupostí! A zabil asi tři sta lidí...

Cítím se občas podobně. Jsem tu čtyři roky a moc jsem se technicky neposunul. Jsem pořád na začátku. Občas mě baví psát články... Občas mě baví číst jiné články... Ale jak a proč to všechno technicky funguje... To není šálek mého čaje.

Nicméně jistý posun jsem přeci udělal. Co by jiný dal za týden, trvalo mi čtyři roky. Ale co... Mám účet u Binance. Nalil jsem tam z různých faucetů a microwalletů kryptoměnu asi za 200 USD. (I když přepočet krypta na fiat je ošidný. Občas je to 100 USD, občas 300 USD...) A nějak tam s tím miklám...

Mnozí mají sofistikovanější metody. Já držím pozici v BTC, LTC a Doge. Když usoudím, že budou klesat, měním za Tether. Když usoudím, že budou stoupat, měním naopak Tether za ně... Volný Tether, Doge a BTC mám uloženy na spořících účtech za 6, 5 a 1,2% p.a. Netvrdím, že je to nějaká úžasná strategie... Ale čím jednodušší, tím blbuvzdornější. Mi teda připadá...

No a teď jsem si konečně vyzkoušel posílání steemů a hivů na Binance... Zatím po 1 kusu. Začnu s tím ale pravidelně. A budu posilovat své pozice v Tetheru, LTC a BTC.

Časem plánuji papírové peněženky. Začnu u LTC. Proč ne trezor? Soused si ho koupil. Mimochodem nakoupil nějaké BTC v květnu 2017. Nějak pod 2000,- USD za kus... Nedávno se chtěl po skoro 4 letech podívat a trezor byl nefunkční. Jo, živí se počítači a dokázal si zůstatky nějak obnovit pomocí papírů, co na nich měl vytištěné klíče. Tak s dovolením, já tu vyspělou věc vůbec nechci, mně stačí jen ten papír...

Takže hodlám hromadit LTC na papírové peněžence. Vždycky tam pošlu z Binance po 1 LTC. Asi si těch peněženek zřídím víc. Na jednu tak 10 LTC. Jednou je odkážu synovi. (@petrvl se snažil mě navést, jak se taková pěněženka dělá. Ale vzdal jsem to.)

Můj hlavní zdroj příjmů v kryptu jsou Hive a Steemit. Na Steemitu "rejžuju" z Drugwars a trochu z Actifitu. Jinak tam články vůbec nepíšu. A Hive... No, teď se trochu zkomercionalizuji.

Zjistil jsem, že na největší odměny dosahnu, bez zásluhy tipáka a curangouše, když píšu o mincích. Tak týdně tak dva, tři články dám. Ono mě psaní o mincích a věcech kolem nich i baví...

Momentálně mám "zastakovaných" 8.150 hive. Teda HivePower... https://hive-now.com/@krakonos mi tvrdí, že příští týden si psaním přijdu na 27,27 USD. Teda na polovinu. Kolik mám za kurátorství, já nevím. Nikdy jsem to nesledoval a zase jsem zapomněl adresu té stránky, která mi to spočítá...

Taky mám rozsypané nějaké tokeny i steemy a hive na Hive-Engine a Steem-Engine. Tak asi za 100 USD. Pak mám něco na faucetech a microwalletech. Taky tak za 100 USD.

No, myslím, že za tenhle rok už bude mít smysl začít platit daně. Do teď to bylo jen takové zkoušení, hraní si. Měl bych mít před sebou tak asi ještě 7-10 let života. Tak uvidím, jestli po mně zbude synovi nějaký zajímavější kryptoměnový poklad... Teda uvidím... Asi už neuvidím.

Jo. Proč to píšu. Chci si zazdílet. Třeba mi někdo poradíte, jak dělat věci stejně blbuvzdorně, ale třeba ziskověji. Nebo se taky rozepíšete, jak hromadíte své poklady Vy... Pro inspiraci mně a třeba i jiným...

krakia.png

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
12 Comments
Ecency