Výstava dýní v Trojské botanické zahradě

Dnes bylo velmi špatné počasí. Slunečno a teplo. Takže jsem nemohl strávit den na compu, ale musel jsem s rodiči do botanické zahrady na výstavu dýní. Měl jsem za úkol mít zapnutý Actifit a fotit.

Co se na té výstavě bude asi vystavovat? Že by dýně?

Navíc máme letos Asijský rok. Takže dýně v asijském stylu. Znám dýni Hokkaidó. A ta mi taky nechutná.

Takových dýní!

A Asiatek, které se s dýněmi nechávají fotit.

Vůbec tam bylo lidí... Jak ve frontě ve školní jídelně při obědě. Na parkovišti plno, na kase plno, u vchodu plno. Ještě že tam chodíme pěšky a máme permanentky.

Prý není dýně jako dýně.

U každé "zahrádky" byl popisek, co to jako je. Ale ukazovat všechny nebudu. Mám skoro stovku fotek.

Takhle ty popisky vypadají.

Ale dýní tam snad bylo ještě víc než lidí
Pořád samé dýně. Nestačí to už?

Dýně se dají předvádět různě.

Přece nebudu fotografovat každou dýňovou skupinku!

Prý rolník. Vzadu klubovna včelařského kroužku. Tam mě nikdo nedostane! Ty pokusy už byly.

Něco mezi samuraji a čerty. Nějaké takové brnéní mi táta začal vyrábět. Ale nějak se to zamluvilo.

Gejši. Co to je samuraj, to vím. Gejšu jsem si musel vygooglit.

V Asii se prý jezdí na kole víc než u nás. Tenhle dýňový náklad bych do kopce vézt nechtěl.

Tak ještě obří dýni. Na kterou se nemá lézt. A co je to vzadu?

Piškvorky. S dýněmi. Prý to je japonská hra. Hezká dekorace, ale hrát by to teda nešlo. Málo políček.

A tuhle fotografii mám přihlásit do soutěže #aroundtheworld. A mám to zítra napsat anglicky a zanést do nějaké pinmapy... A mám fotky ještě nejmíň na další článek.

A mám toho dneska dost. Ráno alergický záchvat, pak změna času. Pobíhání po botanické zahradě.

Dobrou noc.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
22 Comments
Ecency