Jak jsem si vydělal 200 Kč

20220218_133448.jpg
Tak já mám účet u ČSOB. Zatím ho vůbec nepotřebuju, ale proč ne. Když jsme ho kdysi pořizovali, dostal jsem od banky na účet 600 Kč a sluchátka. Drátová. Ale lepší než žádná. A taky jsem dostal bonbón. Účet je bez poplatků.

No a teď se ČSOB ozvala. Ostatně si to můžete sami přečíst.
1.Nechám si poslat 100 Kč a dostanu od ČSOB 100,-
2.Zaplatím kartou a dostanu dalších 100,-.
No a další stovku nedostanu, protože to bych si musel zřídit mobilní bankovnictví v telefonu. A do toho táta nepůjde, protože mu mobilní telefon smrdí. On ho taky nepoužívá, aby z něj něco dělal. Má ho jen na telefonování, fotografování a výjimečně na SMS zprávy.

Prý skoro každá banka něco dětem nabízí, když si u ní zřídí účet. No, možná v létě s tátou pár bank obejdeme... Bude lego, budou minerály, budou kartičky do Splinterlands!

Nebo si koupím dalšího plyšového pandu? Nebo se pojedeme podívat do Vídně, kde prý v ZOO pandu mají? Peníze jsou prostě důležité.

20211113_113801.jpg
P.S.: Tohohle pandu (a geparda) prodávají v IKEA. Tam jsem ho nafotil. A ty peníze, 200,- Kč, už mám na účtu.

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
16 Comments
Ecency