tvořivá chvíle creative moment

Asi týden zpět jsem si řekla že bych mohla skusit zas něco vyrobit, tak jsem se do toho pustila. Dlouho jsem vymýšlela co vyrobit ale pak jsem si vzpoměla,,co tak zkusit vyrobit hobby horse". Hobby horse je tzv. kůň na tyči., ve Finsku je to oficiální sport, pořádají se různé závody, v České republice to není zas tak rozšířené ale občas se tu oběvý závody a eshopy o hobby horse. Hobby horsing je podobný normálnímu jezdectví akorát místo živého tvora máte koně na tyči. Dysciplíny jsou stejné jako při jezdectví (drezůra, parkur, cross cuntry). Kůň je vyrobený z látky ,může mít ruzné barvy tvary. Já sama se hobby horsingu nevěnuji nějak extra aktivně ale je to dobré odreagování. Sport je dost náročný na fyzičku takže se dá u toho suprově zhubnout a nabrat svali do noh a to já přesně potřebuji.😅

About a week ago, I thought I could try to make something again, so I set to work. I've been thinking for a long time about what to make, but then I remembered "what to try to make a hobby horse." A hobby horse is a so-called stick horse. but sometimes there are races and e-shops about hobby horses.Hobby horsing is similar to normal riding just instead of a living creature you have horses on a pole.Dysciplines are the same as when riding (dressage, parkour, cross cuntry) .Horse is made of fabric, can have various colors shapes. I don't do hobby horsing extra actively myself, but it's good relaxation. Sport is quite demanding on the physique, so you can lose weight superficially and gain muscle in your legs, and that's exactly what I need. 😅

images.jpg
ilustrační foto z internetu illustration photo from the internet

IMG_20210406_190354.jpg
můj koník, jmenuje se Art la Princ je to 5 letý valach plemene Hannoverský kůň
my horse, his name is Art la Princ, he is a 5 year old gelding of the Hanoverian breed

IMG_20210409_112717.jpg
cross cuntry

IMG_20210409_160303.jpg
drezůra

IMG_20210409_161447.jpg
seznámení s Timem meeting Tim

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency