First feelings and tasting photos / Moje první poznatky a malá ochutnávka fotek

Eng:

I thought publishing articles every day would be easy, but it's harder than I thought. But I'm working on it! But it will take a while.

Here's a little snippet of what might be waiting for you on my blog soon.

Cz:

Není to ani 7 dní co jsem se přidala a zjišťuji, že v mém případě bude nemožné psát každý den, jak jsem si původně myslela.

Ačkoliv mám inspiraci a přibližně vím o čem chci psát, tak příprava je bohužel na delší dobu. Respektive, oprášila jsem hard disk a překvapuje mě, kolik toho na mě vyskočilo. Takže jediné co můžu říct, dělá se na tom!

IMG_0992.jpg

A jelikož mě dnešní článek přijde o ničem, dám sem malou ochutnávku, která snad bude v nejbližší době dostupná.

Chilliez.JPG

Pejsek v obchodě v Hanoji / Shop in Hanoj

Chilliez_1.JPG

Uvnitř Chrámu hory Jade / Inside the Ngoc Son Temple

Chilliez_2.JPG

Sa Pa

Chilliez_3.JPG

Sa Pa

Chilliez_4.JPG

Little girl on a walk with us around the Sa Pa

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
5 Comments
Ecency