This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Kao iz bajke -visece bundeve na selu, kod moje majke

Kod mojih roditelja u bašti i danas se gaje bundeve.
One su veoma prostranjene na našim područijima u Vojvodini, a verujem i šire, pošto su to neke od stvari koje su naša kultura sačuvala decenijama, a možda i više.

Moji roditelji ih seju u proleće u svojoj bašti, njhova bašta je velika i ima puno toga da se vidi o tome ću vam pisati u nekom drugom postu. Postoje više vrsta bundeva neke od njih koristimo za jelo, a neke su jako, jako lepe i za dekoraciju, kao üto vidite na ovim slikama na selu.

Da bi smo ih koristili za dekoraciju, prvo ih moramo očistiti i ostaviti određeno vreme da se suše, kao, primer, moji roditelji ih okače prvo na šupama u dvorištu, a posle, kao lepa dekoracija u prednjem delu dvorišta, da se lepo vide, kad su lakirane.

Posle nekog vremena se lakiraju i služe za dekoraciju dvorišta kao što je to kod mojih roditelja, vise na ambaru ili po šupama. A nekada su bile korišćene za vađenje vina ili rakije iz buradi, tako što se usisavao usnima u njima pićeiz burad.

Ljubi vas vaša Maja

(Sadržaj teksta, kao i slike i video zapisi su moji lični i privatni podaci.)


Moji Profili na svim Decentralizovanim Steemit Blockchain Platformama (DSBP):

[Busy.org] [SteepShot.io] [D.Tube] [DSound.audio] [DMania.lol] [Steemit.com] [Stage.Steemiz.io] [Zappl.com] [Musing.io] [SteemEngine.net] [SteemPeak.com]

Kao i na svim ostalim Decentralizovanim Blockchain Platformama (DBP):

[Bit.Tube]