Несебър желана почивка

6n.jpg

Един прекрасен епизод от моя живот. Той започва ето така.
Правих услуга на едно семейство наши приятели. Съвсем изненадващо получих преложение от тяхната дъщера Дида да отида с тях на почивка ол еклузив в Несебър.Тя си идваше в отпуск от Англия. Беше месец август. Съгласих се и започнах подготовката за почивката. Отдавна не бях ходила по нашето черноморие и това беше една чудесна възможност да му се насладя отново.

7n.jpg

Дойде деня на пътуване, взеха ме с кола и тръгнахме към морето. Пристигнахме навреме за настаняването в хотела. Той беше впечатляващ на 12 етажа с 3 басейна към него. Комфортно място пълно с чужденци, които предпочитаха да почиват в България.
Настаниха ни - бяхме на 9-тия етаж. От терасата се виждаше красива панорама на града и морето.
9n.jpg

Имаше време до вечерята, облякохме се подходящо и тръгнахме към морето за да направим първия си плаж. Всичко в хотела беше на ниво - удобно за почиващите с всякакви екстри. Храна и напитки имаше в изобилие. Вечерите бяха организирани като в приказка, с музика и танци за почиващите, със специално нает диджей. Всичко това създавашев мен уникалното чувството, като че ли съм в космополитен рай. Набюдаваше се едно специфично излъчване на задоволство по лицата на почиващите в хотела. А светлините на хотела вечер бяха впечатляващи и създаваха усещането на комфорт!

Един от дните когато времето беше облачно и ветровито и не разрешаващо плаж, ходехме до стария Несебър. Останах впечатлена от романтичната си атмосфера, с тесните си павирани улички, малки площади, двуетажни къщи с каменна основа и дървени горни етажи, които са с външни стълбища стърчат над улиците, магазини за сувенири, кръчми, механи и прекрасни цветни градини. Несебър винаги е бил желана дистинация за чуденците.

5n.jpg

4n.jpg

8n.jpg

Бях очарована от всичко в този град .

Изпитвах приятното усещане, че това е мястото за мен, където винаги мога да дойда на почивка. Климата на самият град ми дейсваше ободряващо и здравословно. Имах енергията, която преди да дойда тук, като че бях изгубила. Всичко около мен ми създаваше настроение и ме караше да се чувствам комфортно и прекрасно. Ходила съм и на други места, но този град определелено ми действаше магнетично.!

Морската гара в стария Несебър.

img_29910719ff3a5d41c26e95a7e7d03bed_v.jpg

Една седмица релакс мина като на сън.Този момент няма да се повтори. Остави в мен един красив спомен споделен с хубави хора и с вас. Само снимките ще запаметят този красив момент.

Благодаря на всики които четете тази история!

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
7 Comments
Ecency