Komentarze steemit- o co chodzi??

Cześć,

Mam pytanie do użytkowników bardziej zorientowanych w temacie szeroko pojętego steemit.

Otóż od jakiegoś zacząłem zauważać ze niektóre moje komentarze dostają x upvote praktycznie z automatu. image

image

image

image

Nie ukrywam że wcale mi to nie przeszkadza, ale chciałbym się dowiedzieć o co w tym chodzi iczy jestem w stanie z takiej automatycznej promocji moich komentarzy skorzystać.
Póki co staram się regularnie komentować ciekawe posty i czasami nawet te trochę mniej, ale nie zawsze dostaje te upvoty...

Czy jest jakaś reguła która mogłaby mi pomóc skorzystać jak najwięcej na takim promowaniu komentarzy?

Warto wspomnieć że czytam i komentuje głównie posty z #polish.

Dziękuję i pozdrawiam
/sciborsson

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
11 Comments
Ecency