This content was deleted by the author. You can see it from Blockchain History logs.

Yarının Sınırında Dünya Savaşı Bit

Seneler seneler önce sırf keyfi girdiğim bir üniversite sınavından sonra arkadaşlarla bir Brad Pitt filmi olan dünya savaşı z ye gitmiş gayette güzel vakit geçirmiştik.Ve yine seneler seneler önce birgün sinema salonu kapatıp Yarının Sınırında filmini izlemiştim. Ve iki filmin isimleriyle bu karalamamın başlığını buldum :D

Yarının sınırında - Dünya savaşı - Bit . Üç farklı kavram var şuanda önümüzde. Yarının sınırındayız yani bana göre yeni bir çağ başlıyor ve bu çağın ilk meşalesini Satoshi abimiz bitcoin ile açmış ve bu şelale sırayla birçok el ve isim değiştirerek hala yoluna devam ediyor.Ethereumdan tutun Wavesine wavesden tutun Ripple'a rippledan tutun birçok ponziye kadar binlerce altcoinler varlığını sürdürüyor ve hala sürdürecek. Dünya savaşı dedim ya başlıkta da evet bu yeni çağın erlerine karşıda topyekün bir savaş var . Ve bu savaşın diğer tarafı ise yeniliklere kendini kapatmak isteyen dünyanın güç sahibi kişileri ve kurumları bakınız devletler bankalar etc. Eee haklılar kendilerine göre güç demek kontrol demek kontrol edemediğin birşey üzerinde güç sahibi olamazsın ki . Haklı olarak bu tür yenilik getirecek sistemlere ve kişilere nedense hep bir çelme takmak istiyorlar.Ve şuan içinde başarılı oluyorlar. Ancak bizim her mezarlıklarımızda yazan bir cümle var " Her nefis ölümü tadacaktır ! " bu sadece insanlar için geçerli değil ki ! Herşeyin bir sonu var ve bu savaşında bir sonu olacak. Ya bu yenilikler mağlubiyeti tadıp tarih kitaplarında 3 5 kelime ile tozlu geçmişe karışacaklar ; yada şimdinin güç sahipleri mağlubiyeti tadıp bilim kurgu filmlerinin geleceğindeki senaryoları yavaştan yaşamaya başlayacağız !

Benim umudum var yeni bir çağ geliyor ; Yarının sınırındayız dostlar ...