ADALET HERKESE BİR GÜN MUTLAKA LAZIM OLUR

İstanbulda doğup büyüdüm, liseye kadar ki eğitimi burada tamamladıktan sonra üniversite eğitimimi farklı bir ilde matematik üzerine yaptım, fakülteyi bitirdiğim dönem de mesleğime aşık olmama rağmen matematik öğretmeni olmak istemedim.Sınavlara girdim ve mesleğimle alakası olmayan bir alanda ilk başvurum olumlu sonuçlanmış ve işe başlamıştım.Yeni birşeylerle uğraşmayı ve farklı şeyler öğrenmeyi çok seviyordum.2 sene kadar çalıştıktan sonra tekrar ait olduğum yer İstanbul'a fakat farklı bir birime tayin oldum. Aradan geçen zamana rağmen ilk iş deneyimim olan yerdeki müdürümü hiç unutamamıştım.

Müdürümle çalıştıkça onunla samimiyetimiz artıyordu, bir gün bana hiç alakasız bir şekilde eğer benim hakkımda tanıklık yapman gerektiği bir durumda söyleyeceğin sözler benim olumsuz bir noktaya düşürecek ise bu durumda ne yapardın. Bende 22 yaşında toy bir delikanlı edasınca ( gerçekten de 22 yaşındaydım. ) bir süre düşündüm ne diyeceğimi bilemedim.Daha sonra tecrübesizce, müdürüme olan saygı ve sevgimden ötürü eğer söyleceklerim size zarar verecekse BİLMİYORUM !!!! der çıkarım işin içinden dedim.

Bunun üzerine müdür bey ; '' sana düşen hangi konum veya hangi kişiyle muhatap olursan ol söyleyeceklerinin kime zarar veya fayda vereceğini düşünmeden doğruyu söylemendir zira bilmiyorum dersen ADALETİ şaşırtmış olursun ve şaşırttığın o adalete bir gün mutlaka ama mutlaka muhtaç olursun.

                  

Aradan 4 sene geçmiş ve 26 yaşındayım.Ama asla o söylediği sözleri unutmayacağım.  Bu yazılarımı müdür bey okuyamayacak ama onun bana hayatım boyunca unutumayacağım ki dersini herkese duyuracağım.


H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
Join the conversation now