My Actifit Report Card: February 14 2020

Wczorajszą ilość kroków zawdzięczam urzędom i urzędnikom. Postanowiłem przejść z pieca opałowego na kocioł gazowy. Z tego tytułu wystąpiłem o modernizację złącza. Najpierw przyjechała ekipa z gazowni która powiedziała że złącze się nadaje i że może być w miejscu dotychczasowym. Czyli dwa metry od ogrodzenia na budynku. Powiedzieli że przyjdzie oficjalne pismo i można działać dalej. Po 2 tygodniach przyszło, lecz nie to co miało być. Teraz zloncze zostanie przeniesione do Lini ogrodzenia oczywiście na mój koszt około 2700. To po prostu jest oszustwo, dlaczego mam płacić drugi raz za zloncze do gazu. Niech płaci ten kto wymyślił przepis. No i tak od pokoju do pokoju pykło ponad 5000 kroków. A ja i tak wyszedłem z kwitkiem.

5631
Daily Activity
Height
182 cm
Weight
103.5 kg
Body Fat
%
Waist
cm
Thighs
cm
Chest
cm

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
2 Comments
Ecency