Entry for Reflection Hunters Contest

Hello.

The other day, on my way to town, I passed by a sewer.
The sewer is located next to the main road of the city and is moderately wide.
There are bridges that cross the sewer.

As I passed by the drain, I saw the reflection of the bridge in the drain.
So I stopped the motorcycle, turned on my phone camera and took a photo.

When I saw another bridge, I took another photo as soon as I saw the reflection image.
As someone who posts on the Hive Blockchain, I observes the environment wherever I go.
That way yI can display these photos, right?

Burmese Language,

မင်္ဂလာပါ။

ဟိုတနေ့က မြို့ သို့ သွားတော့ ရေဆိုးမြောင်း တခုဘေး ဖြတ်သွားခဲ့တယ်။
ရေဆိုးမြောင်း က မြို့ရဲ့ လမ်းမကြီးဘေး ရှိပြီး အတန်အသင့်ကျယ်ပါတယ်။
ရေဆိုးမြောင်းကို ဖြတ်ကူးထားသော တံတားတွေ ရှိပါတယ်။

ကျွန်တော် ရေဆိုးမြောင်း ဘေးနား ဖြတ်သွားချိန် တံတား၏ အလင်းပြန်ပုံရိပ် ကို ရေမြောင်း ထဲမှာ မြင်ခဲ့ရပါတယ်။
ဒါနဲ့ ကျွန်တော်လည်း ဆိုင်ကယ် ရပ်နားကာ ဖုန်းကင်မရာဖွင့်ပြီး ဓာတ်ပုံရိုက်ယူခဲ့ပါတယ်။

နောက်ထပ် တံတားတစင်း တွေ့မြင်ရျသာအခါမှာလည်း Reflection image ကို မြင်ရသေးတာနဲ့ ထပ်မံ ဓာတ်ပုံရိုက်ယူခဲ့ပါတယ်။
Hive Blockchain ပေါ်မှာ Post တင်နေသူတယောက် ဖြစ်လေတော့ ဘယ်ဆီသွားသွား ပတ်ဝန်းကျင်ကို လေ့လာကြည့်ရှုဖြစ်ပါတယ်။
ဒါမှလည်း အခုလို ဓာတ်ပုံတွေ ဖော်ပြပေးနိုင်မယ် ဟုတ်တယ်မလား။

@golden.future

H2
H3
H4
3 columns
2 columns
1 column
11 Comments
Ecency