Login
Discover
Waves
Communities
Login
Signup
cheed
@cheed
48
BSMT⚓
Followers
816
Following
451
Follow
Email digest
Resource Credits
Available
Used
Location
philippines
Created
2017-12-29 00:37
RSS Feed
Subscribe
Posts
Blog
Posts
Comments
Communities
Wallet
cheed
philippines
8y
☁☁MGA BAGANG DAG-OM SA KALANGITAN☁☁
Maayong adlaw ka ninyong tanan. Mao ni ang kasamtangan kahimtang sa atong kalangitan. Tungod kini sa atong nagsingabot nga bagyo. Grabe ang ka baga sa dag-om, gamay nalang kuwang mo bundak na ang ulan.
$ 0.096
8
1
cheed
ulog
8y
🍲'SABAW' - (chicken mami soup for this freezing weather)🍲
Maayong adlaw kanatong tanan dri. 'SABAW' mao kini atong kinaham sa panahon nga ting-tugnaw. dba? Sama karon nga panahona nag sugod na ang ting-uwan, panahon na sa mabugnaw nanginahanglan na kita sa
$ 0.025
7
cheed
poetry
8y
🌊🌊🌊 MGA BALUD SA KADAGATAN 🌊🌊🌊
Kanindot nimo sud-ungon. Nagduyan-duyan ka sa imong kaugalingon. Uban sa huyohoy sa hangin ikaw nagpa-uraray. Sa imong paghampas, daghan ang nalipay. Pero usahay sa imong pagamasulob-on. Mawala ang imong
cheed
poetry
8y
⛅ANG PAG-SALOP NI HARING ADLAW (Sunset)⛅
Maayong adlaw ka natong tanan diri. Usa ka mabulokong talan-awon ang pag saksi sa pagsalop o pag-abot sa kilom-kilom. Gikan sa kahayag motabon na ang kangitngit. Ang kahayag nga naggiya kanato sa adlaw2.
cheed
philippines
8y
🐕LEARN THE BODY PARTS AND BREED FOR PURPOSE (bully)🐈
Dogs are more than just residents; they are more like a family. We have a special place in our hearts for them. You can always count on them when having a bad day. Most of all, their love to you is
cheed
philippines
8y
🍢🍡PARA SA MA ULAN-ULAN NA ADLAW ( Chicken Satti )🍡🍢
Maayong adlawng Sabado ka ninyo nga tanan. Ania kining usa ka putahi nga lami saw-an sa tibuok pamilya sama karong weekend adlawng sabado. Kung diin ang uban natong mga kaigsoonan o mga pamilya,
cheed
philippines
8y
🍩🍯 ESPRESSAMEL 🍯🍩 (sweet tooth)
I live a healthy lifestyle and I crave healthy food. I love porridge - I have bizarre cravings for it. I love it with brown sugar and bananas, and I'm a huge fan of cinnamon - I put cinnamon on everything.
cheed
philippines
8y
🍲HUMBA SA KAGAB-IHON (Twice cooked Adobo)🍲
Maayong gabii kaninyong tanan. Sa mga wa pay panihapon, ania kining putahi nga lami kan-on sa gabii para nindot imong pagkatog. Ingon pa nila sa mga katiguwangan kung mokaon ka og humba sa gabii, grabe
cheed
philippines
8y
🍡YUMMY HUNGARIAN SAUSAGE🍡
Maayong adlaw ka natong tanan. Sa mga mahiligon og sausages, ilabi na kining hungarian nga paborito sa kadaghanan. Sama ka nako nga kung makasuroy ko sa mga resto o mga kan-anan nga nagdalit og mga pagkaon
cheed
philippines
8y
🍖GRILLED PORK BELLY FOR THIS COLD AFTERNOON🍖
Maayong udto ka ninyong tanan. Medyo bugnaw ang panahon karon og kauwanon. Pagkanindot og lami jd ikaon og mga sinugba o grilled nga mga pagkaon unya paresan nimo sa hang nga suka. Mogawas jd ang singot
cheed
philippines
8y
🍧THE WEATHER TONIGHT CALLS FOR SOME DESSERT🍧
Good evening everyone! The weather tonight is extremely hot😭. Feeling uncomfortably warm and sticky. So I decided to go out and fined something to replenish this heat that I feel. ~~~THANK YOU FOR
cheed
philippines
8y
☕MORNING WILL NOT BE COMPLETED WITHOUT THIS☕
There is never enough time to do everything, but there is always enough time to do the most important thing. It’s not a matter of time; it’s a matter of desire. – Nina Yau ~~~THANK YOU FOR EXPLORING~~~
cheed
philippines
8y
😭THIS GAME MAKES ME CRAZY😭
Maayong tungang gabii ninyo higala. Nakasuway naba mo ani nga duwa? Bag-o lang ni gi introduce sa akong pares ganihang buntag. Ni ana siya i.try lang naku kay lingaw kuno, apan perting lingawa jd😭, halos
cheed
philippines
8y
☁WE SHOULD NOT LOSE HOPE☁
Image source: Google You may not always have a comfortable life and you will not always be able to solve all of the world's problems at once but don't ever underestimate the importance you can have because
cheed
philippines
8y
☁IT'S SO MUCH EASIER TO THROW ROCKS THAN IT IS TO GOVERN☁
Good Day everyone! All the lessons are in nature. You look at the way rocks are formed - the wind and the water hitting them, shaping them, making them what they are. Things take time, you know? --Diane
cheed
philippines
8y
🍕BEEF 'N MUSHROOM PIZZA FOR THE WARM NIGHT🍕
Maayong gabii ka natong tanan. Kini bitawng late nata manihapon nya kapoy na imong pamati sa lawas. Mangita nalang tag murag instant food kanang naa ra dayon o naa ra sa duol na mapalit. Perfect sad ning
cheed
philippines
8y
🍧ICE SCRAMBLE FOR THIS SUPER HOT AFTERNOON🍧
Maayong udto ka natong tanan. Grabe jd ka init karong panahona, ilabi na ang month na May sobra jd ka init. Busa ang uban nato bisag unsa nalay buhaton para maibsan ang ka init nga gibati. Naay uban sa
cheed
philippines
8y
🍘OMELETTE FOR THE NIGHT🍘
Maayong gabii ka ninyong tanan. Para sa uwahi na nanihapon perfect kining omellete dali ra andamon og lamian sd. Di na kinahanglan magpaabot og dugay para sa pagluto. Para kini sa nagdali og wa ny time
cheed
philippines
8y
🍗BEING THE ONLY ONE OF ITS KIND (GRILLED NATIVE CHICKEN)🍗
Maayong gabii ka ninyong tanan.(Good evening everyone). Lahi ra jd kung bisaya nga manok na atong hisgotan, bisan sa unsang putahi ang pagluto, lami jd kung bisaya nga manok. Susama sa tinola( native chicken
cheed
philippines
8y
☁KEEP YOUR FACE ALWAYS TOWARD THE SUNSHINE - AND SHADOWS WILL FALL BEHIND YOU ☁
The best and most beautiful things in the world cannot be seen or even touched - they must be felt with the heart. --Helen Keller ~~~THANK YOU FOR ECPLORING~~~ 📷photo by/ @cheed
← Latest
Older →